Питання та відповіді
1. Які терміни виробництва обладнання?
Час виготовлення обладнання буде залежати від типу та кількості потрібного обладнання. У нас є типові позиції, які вже виготовлені та чекають на відвантаження. Також ми маємо різні одиниці товарів на складі.
Загалом термін виробництва на заводі зазвичай займає від 2-х до 4-х тижнів. Але якщо це великий обсяг замовлення – тоді максимум 6- тижнів.
2. Необхідна інформація про товар для швидкого виготовлення замовлення.
Ми маємо знати точні розміри (висота, ширина, довжина); кількість необхідного обладнання; якому матеріалу ви надаєте перевагу, яке має бути покриття (оцинкований або пофарбований метал), важливо знати яке планується навантаження та що буде зберігатися на полицях. Також важливим є майбутнє місце знаходження обладнання. І звичайно на які терміни по виготовленю ви орієнтуєтесь, щоб підібрати необхідне обладнання вчасно!
3. Які вимоги ставляться щодо приміщення та розміщення стелажного обладнання?
Стелажними називають такі конструкції як: складські, палетні, консольні стелажі, мезоніни, стелажі Drive-in.
Вимоги для великих приміщень (складів):
Забезпечити обстеження стану приміщення на предмет готовності до монтажу;
Для безпечної експлуатації товару необхідно забезпечити покриття для підлоги відповідно до положення параграфа 8, ГОСТ 16140-77;
Для початку проведення монтажних робіт необхідно забезпечити подачу електроенергії та освітлення для можливості підключення монтажного інструменту.
4. Яка система кріплення стелажу?
Це буде залежати від типу стелажу. Рамні стелажі мають підп’ятники, вони служать для розподілу навантаження на поверхню підлоги, а також для кріплення стелажу до підлоги анкерами. Поличкові стелажі можна закріпити до стіни, між собою або за допомогою стяжок закріпити паралельні ряди.
5. Яким чином здійснюєте доставку?
Доставка здійснюється по всій Україні. У межах Волинської області та по місту Луцьк ми здійснюємо доставку транспортним засобом компанії. В інші області доставка відбувається із залученням спеціалізованих компаній-перевізників, таких як: Нова Пошта та Делівері, а також у нас є послуга «супутній вантаж».
6. Яку ви надаєте гарантію на обладнання?
Звичайно, терміни гарантії залежать від типу товару. В загальному порядку гарантія надіється від 1 до 5 років. На стелажне та торгове обладнання – 1-2 роки.
7. Чи є можливіть побачити обладнання, на власні очі?
Без проблем! Наша компанія має власну виставкову залу, де ви зможете наживо переглянути зразки обладнання, а також, ми організовуємо екскурсію на зовод виробник - Modern Expo, де ви зможете ознайомитися із усім обладнанням особисто, а також поспостерігати за самим процесом виробництва, і переконатись у найвищій якості даного продукту.
Також при необхідності можемо організувати показ нашої готової продукції у наших клієнтів: від складських до торгових мереж.
8. Чи є у вас підтвердження якості даної продукції?
Уся наша продукція є сертифікованою органом сертифікації метало- та деревообробного обладнання та продукції машинобудування та систем якості НТУУ «КПІ ім. Сікорського», затвердженим наказом Держспоживстандарту України №28 від 01.02.2005р. Також щорічно ми проводимо добровільну сертифікацію якості збірно-розбірних металевих стелажів, які виготовляються відповідно до ТУ У 25.1-35772401-001:2017.
9. Яка процедура оплати за товар?
Наша компанія може запропонувати вам безліч форм оплати. Вам лише залишиться обрати найоптимальнішу та найзручнішу для вас!
10. Чи здійснюєте монтаж обладнання?
Звичайно! Компанія Industrial West спеціалізується на реалізації проектів "під ключ". Тож монтажні роботи є завершальним етапом нашої співпраці з клієнтами. Наша компанія має власну монтажну бригаду спеціалістів, які швидко та якісно зберуть усе обладнання для Вас!
11. Кольорова гама стелажів є стандартною, чи можна підібрати будь який колір?
Ви можете обрати колір самостійно. Вартість даної послуги варіюється від 3 до 15% в залежності від типу виробу, а також від відтінку.